Strefa czasowa: UTC


Teraz jest Wt sie 22, 2017 4:38 pm



Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Regulamin Serwera Nowe-Ziemie
PostNapisane: Pn wrz 05, 2016 4:23 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt wrz 02, 2016 9:29 pm
Posty: 13
Obrazek

Zasady Serwera:


*****GÓRA JEST WŁASNOŚCIĄ MIASTA STOLICY CESARSTWA RZYMSKIEGO, Zgodę na kopanie w najwyższej górze uzyskać można od Cesarza w ramach wykupienia stosownej licencji, ujawnienie lub uzyskanie informacji o złamaniu tej zasady karane jest rozbratem*****

**Wykonanie Questów podstawowych jest obowiązkiem każdego gracza (przykład: ‘’Po wejściu nowego gracza na serwer Nowe-Ziemie, Respawn stolica Cesarstwa Rzymskiego gracz odszukuje jakiegokolwiek mieszkańca stolicy i pyta o informację.)

a. W przypadku braku jakiegokolwiek mieszkańca stolicy otwarta jest brama przez którą nowy gracz może opuścić teren cesarstwa, lecz zobowiązany jest do powrotu i wykonania zadań po uzyskaniu informacji iż w stolicy znajduje się którykolwiek z Guild Masterów.**

*Całość handlu wykonywana jest za pośrednictwem Stolicy*



1. Nowe Ziemie to serwer RP z elementami PVP (NIE JEST TO SERWER PVP), więc fundamentem jest tutaj odgrywanie postaci Role Play! Miastem stołecznym jest Cesarstwo Rzymskie, w mieście surowo zabrania się, przestawiania, niszczenia rzeczy i budynków oraz ATAKOWANIA innych graczy. Również na terenie prowincji zajmowanej przez miasto stołeczne, zakazuje się okradania innych graczy, zabierania rzeczy oraz wszelkich innych czynności związanych z ingerencją w rejon Cesarstwa Rzymskiego (nie dotyczy to czasu oblężenia).

b) Globalny czat NIE SŁUŻY do rekrutacji, pisania OCC. TYLKO Rodzina królewska może pisać ooc, gracze mogą pisać ooc TYLKO w razie problemów technicznych lub problemów które tylko admin może rozwiązać.

2. Nazwy Postaci muszą być utrzymane w klimacie RP, postacie z niestosownym nickiem będą usuwane. Wskazane jest używanie historycznych nazwisk rodowych ze średniowiecznej Europy lub imion z klimatycznymi przydomkami itp. np. Kazimierz Bladoręki, Janusz Rudobrody, Bronisław Dombrowski.

3. Spory rozstrzygane są w klimacie RP!

4. JH (Godzina Sądu) NIE zostaje zaimplementowana.

5. Teleportacja jest zablokowana. Uwłacza ona systemowi RP, jak i prowokuje do wielu działań niezgodnych z klimatem RP.

6. Na wyspie jest system walk o Prowincję (Odsyłamy do opisu z forum –link-), termin ataku zostaje wskazany przez administrację oraz cesarstwo Rzymskie, osobami broniącymi neutralnych prowincji są Legioniści Rzymscy, ze wskazaniem dnia, godziny oraz numeru prowincji atakowanej. W ataku jako atakujący mogą brać udział TYLKO gracze w zbrojach, tzw. pełny ekwipunek. Osoby broniące mogą mieć dowolne uzbrojenie.

System walk o prowincję szczegółowo opisany jest na forum w odpowiednim dziale. Podczas trwających Walk o Prowincje (piątek, sobota, niedziela), kategorycznie zabrania się innych działań wojennych (atakowania innych osad, niszczenia budowli lub okradania dobytku) niż było to ustalone w fazie planowania ataków na Prowincje.

Zasady rozpoczęcia zabawy na serwerze:

a) Zarejestrować się na forum pod takim samym nickiem jak w grze w przeciągu 24h.

b) Napisać historię swojej postaci w odpowiednim dziale w przeciągu 48h.

c) Każda postać która nie ma napisanej historii będzie usuwana z jednodniowym uprzedzeniem.

Zasady Fair play:

7. Graczy na Claimie (oraz w bliskim jego sąsiedztwie) można atakować tylko RAZ na 24 godziny, uprzedzając atak interakcją (rozmowa).

a) Ciągłe ataki na ten sam obszar na mapie, a w szczególności gankowanie nieuzbrojonych graczy będzie karane Banem od jednego 1dnia do perma.

b) KAŻDY atak trwa maksymalnie 2h (wraz z wycofaniem się z claim'a), 1 raz na 24h na claimie i jego bliskim obrębie. Oczywiście w związku z tym, że NIE jest to serwer PVP to za nadużywanie ataków będą kary. np. grupa atakuje wioskę x, później wioskę y, z itd. NIE MA RAJDÓW PO WIOSKACH.

b1) Ataki Bandyckie - 2 -3 ludzi -NIE będą informowane na czacie globalnym atak bandycki to nie kładzenie kłód itd. czysty napad (JAKI to byłby sens dla bandytów jeżeli każdy atak musiałby być informowany DLA całej społeczności - z duchem RP jak inni się dowiedzą że ktoś kogoś zabił? od posłańca lub jak przyjadą i zobaczą trupy)


c) Z chwilą rozpoczęcia ataku na daną frakcję grupa atakująca zobowiązana jest dać informację o danym incydencje poprzez wysłanie kruka do jednego z osadników atakowanej frakcji. Od tego momentu liczony jest czas ataku.

- Atakiem nie jest m.in.: wycinanie drzew poza claimem, obrażanie IC, stanie pod murami miasta, napady bandyckie które polegają na przechodzeniu przez palisadę,

- Za atak uznaje się m.in.: Rozjechanie członka atakowanej frakcji konno na claime lub w jego bliskim obrębie, układanie kłód przy palisadzie/murze, oddanie chybionego strzału w stronę atakowanej wioski/wieśniaka.

d) Jeżeli do ataku dołączają kolejne osoby z innych frakcji, mogą one uczestniczyć w natarciu nie dłużej niż 2h od ogłoszenia ataku przez frakcję która go zapoczątkowała, marnując tym samym swój dzienny atak (patrz 7. b).

e) Obowiązkiem osoby już raz zabitej podczas ataku jest opuścić teren claima. Taka osoba nie może uczestniczyć w dalszej walce/zbierać swojego/czyjegoś loota. Oczywiste jest że w duchu zasad Role Play, osoba raz zabita podczas ataku/obrony/oblężenia - nie ma prawa brać ponownie udziału w walce aż do jej zakończenia. W przypadku ‘zabita’ przyłączy się do walki lub zacznie wyklinać napastników karana jest Banem od godzin 8h do perma.

e) Dozwolone jest wyprowadzenie przez napastników tylko 1 ataku dziennie.



f) Na terenie osady osadnicy ją zamieszkujący mają prawo do zabicia gracza nie należącego do ich claima, za co nie ponoszą konsekwencji jeżeli niniejsze zabójstwo uprzedzone jest interakcją (”opuść nasze ziemie inaczej zostaniesz zabity” – przykładowe rozpoczęcie interakcji wobec osoby z poza osady) .

g) Zakaz używania mebli podczas oblężeń/ataków na wioski. (szafy, skrzynie itp.)
Meblami nie są m.in.: kłody, pluteje.

9. Aby uniknąć utraty Reputacji pamiętajcie, aby sparingować się w grupach, a jeżeli ktoś wtargnie na wasz teren monumentu, używajcie opcji WYGWIZDANIA z AUTORITY, która to nakłada na każdą osobę nie przypisaną do monumentu 10 minutowego kryminalistę oraz obniża jej Reputację o 1. W tym czasie można taką osobę bezkarnie zabić bez utraty Reputacji.

10. PRZESTRZEGAMY ZASAD FIZYKI!

a) Układamy przedmioty zgodnie z zasadami fizyki. Nie korzystamy z latających logów i nie stawiamy koni na stołach podczas oblężeń!

b) Zakaz używania koni do pokonywania fortyfikacji. (Nie stajemy na koniu aby strzelać przez palisadę, Nie używamy koni do przechodzenia przez mur po ich grzbiecie/głowie)

c) Nie robimy drabin z ludzi aby pokonywać fortyfikacje (Nie stajemy sobie na głowach aby przeskoczyć przez palisadę/mur lub mieć lepszy widok do ostrzału wioski przeciwnika.

d) nie przeskakujemy przez mury jadąc na koniu!

11. GRA W DUCHU FAIR PLAY I KLIMATU – Skoro RP to staramy się wczuć w klimat zgodny z pomysłem serwera. Wyłączamy prywatne niesnaski lub koleżeństwo. NIE łamiemy zasad ustalonych przez ciężko pracujących administratorów aby ten serwer był przyjemny zarówno dla graczy jaki ekipy go prowadzącej.

11a. Zakaz zabijania graczy którzy logują się(oni nic nie widzą a wy ich tak - bez ducha RP i kultury) - przeniesiony z pkt 21

12. Osoby tworzące szkółki leśne i sady zobowiązane są do sadzenia drzew w odstępach 1 kratki pomiędzy sadzonymi drzewami oraz w odległości minimum 10 kratek od palisady/muru. (zakazana jest jakakolwiek budowa MURÓW Z DRZEW). Odległość jednej kratki dotyczy każdego pola wokół drzew, czyli nie można stawiać kolejnego drzewa po skosie. Zasada dotyczy zarówno drzew leśnych jak i rolniczych (jabłonie i Mullbery tree)

13. Kopanie rowów 1x1, z których nie można wyjść za sprawą stucka jest zabronione!.

14. Rozbieranie fundamentów budynków niebędących własnością twoją bądź twojej frakcji jest zabronione!. Wyjątek stanowią usunięte przez administrację fundamenty lub budynki uznane za porzucone lub pozostawione bez jakichkolwiek informacji przez nieaktywnych graczy.

15. JEDNA POSTAĆ – gracz ma możliwość stworzenia TYLKO jednej postaci na serwerze Nowe-Ziemie.

Zasada karania za nieprzestrzeganie prawa:

16. Role Play rozpisane są w dziale Lokalne Prawa. Każda osada ustala swoje prawa, a za nie przestrzeganie ich wyciągane będą wyłącznie konsekwencje RP. Za egzekwowanie prawa odpowiedzialna jest osada , na terenie której zostało popełnione przestępstwo (zgodnie z jej prawem) lub sąd najwyższy Cesarstwa Rzymskiego.
Zasada regulująca użycie czatu globalnego w grze:

17. Ataki i rozmowy między graczami prowadzone są na czacie LOKALNYM. Dobijamy interesu wyłącznie na czacie lokalnym.
17a. Czat globalny wykorzystany jedynie może być do zamieszczenia ogłoszeń o charakterze IC lub celem poinformowania iż oczekujemy pod wskazaną osadą na audiencję (przykład ogłoszenia **W południowej części wyspy na drzewach wiszą ogłoszenia iż osada Ibelin z chęcią przyjmuje nowych wędrowców**)

Zasady dotyczące GM-a:

18. GM nie przesuwa budynków. Budowniczy się pomylił i postawił krzywo, zmieńcie budowniczego.

19. GM może postawić plan budynku, do którego gracz ma dostęp jeżeli z powodu błędu gry gracz nie może postawić, choć logiczne jest że w tym miejscu mógłby stać ten budynek. Przykład: połączenie palisad na terenie zablokowanym przez terraforming z kopalni. Jednakże nadal gracz nie może zawołać GM poprzez kanał globalny tylko musi się udać do królewskiego architekta w stolicy, wystosować odpowiednią petycję, która oczywiście nie musi być rozpatrzona ale na pewno zostanie pobrana odpowiednia opłata za zawracanie głowy architektowi takimi głupotami.

20. Wszelkie spory RP rozwiązujecie z graczami zgodnie z zasadami RP. GM są od tego aby rozwiązywać kwestie łamania regulaminu i ogólnych zasad gry na serwerze.


21. GMi nie refundują reputacji. Gracze sami muszą zadbać o to aby za bardzo jej nie tracić.

22. Teleportacja od razu zostaje zablokowana, GM da każdej osobie lvl 30 modlitwy aby każdy mógł mieć dostęp do skilli, lecz dopiero po fabularnym opisie postaci na forum.

23. Zakaz wykorzystywania błędów gry zaburzających balans serwera.

24. Administracja oraz GM zastrzega sobie prawo do dowolnej interpretacji regulaminu. Jeśli nie jesteś pewien czy odpowiednio rozumiesz któryś z punktów zapytaj się kogoś.

25. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania!

(Jeśli administrator stwierdził, że gracz narusza spokój lub bezpieczeństwo na serwerze, a w regulaminie nie ma punktu dotyczącego danego zachowania to administrator ma obowiązek zbanować gracza i poinformować głównego administratora o zaistniałej sytuacji.)



Pamiętaj - Life is Feudal!


Załączniki:
Komentarz: Aby grać na serwerze Nowe-Ziemie jest wymagany Basilmod, po ściągnięciu nie rozpakowujemy zipa, wrzucamy plik .zip do głównego folderu z grą Life is Feudal .
basilmodloader.zip [148.66 KiB]
Pobrane 53 razy
Góra
  Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron